Menggembirakan hati...

Assalamualaikum... dikala sendirian, aku mula memikirkan alangkah indahnya ada penyeri hidup... setelah 1 tahun 5 bulan aku mengharap.... Walau apapun aku dan suami akan terus berusaha tanpa henti... Hanya aku berdoa semoga ALLAH Taala tidak membiarkan kami bersendirian tanpa zuriat... Seronok bila melihat anak kawan2 semua dan seronok melihat murahnya rezeki mereka, tapi apakan daya ku... Kita hanya merancang, ALLAH jua menentukan segalanya... Suamiku, aku berterima kasih kerana kamu setia menunggu bersamaku... semoga kita berjaya mengharungi ujian ini... Alangkah indahnya jika suatu hari nanti kebahagian itu menjadi milik kita bersama... :) Aku masih mengharap dan akan terus berdoa...................... InsyaALLAH

Comments

Popular posts from this blog

Doa untuk suami dari isteri Solehah

Muqaddimah Manzil